Strategie Marketing

Strategia de marketing este obiectivul de creștere a vânzărilor și realizarea unui avantaj competitiv durabil. Strategia de marketing include toate activitățile de bază și pe termen lung în domeniul marketingului care se ocupă cu analiza situației inițiale a unei societăți și formularea, evaluarea și selectarea strategiilor orientate către piață și să contribuie la îndeplinirea obiectivelor companiei. Strategia de marketing poate să difere în funcție de poziția fiecărei companii.

Planul de Marketing

Este o strategie detaliată a modului în care efortul depus de marketingul unui produs sau serviciu este răsplătit financiar. Un plan de marketing inteligent va lua în calcul elemente importante precum costuri de distribuție, costuri de producție, cheltuieli de publicitate.

Planul de markering se poate concentra pe strategiile referitoare la o perioada de 12 luni, din anul calendaristic următor, sau se poate întinde pe 3 până la 5 ani.Un plan de marketing cu adevarat solid merge dincolo de definirea obiectivelor generale.

Chiar daca exista șabloane pentru crearea de planuri de marketing, e dificil să umpli spațiile libere cu un formular care să ofere un plan functional. Cu toate acestea, acele șabloane sunt utile pentru crearea unei baze a planului de marketing, care e orientat în mod specific spre produsele ce vor fi comercializate.

 
Clienti lucreaza cu noi
Proiecte terminate
Cafele baute